Campbell Co ApS

Hvem

Campbell Co er en netværksorganisation stiftet og drevet af Josefine Campbell.

Greyscale banner

Josefine er serieiværksætter, innovatør og kommunikatør. Hun arbejder hun som motivator og innovationskonsulent for virksomheder som Samsung og Carlsberg, holder foredrag og underviser på Copenhagen Business School samt på Ledernes master classes. Siden hun var 21 år har hun været med til at stifte fem iværksætter-virksomheder.

Netværksorganisationen består af professionelle hybrider, som er specialister i cleantech, branding, design, kommunikation, CSR, bæredygtighed, markedsføring, forretningsudvikling og innovation. Nogle af dem kan du læse om her. Vores organisatoriske form sikrer, at vi altid kan levere et team tilpasset opgaven, så vi kan garantere, at kundens behov bliver opfyldt på bedste vis.


Elena Niculae er drevet af ønsket om at gøre verden til et bedre sted gennem en mere bæredygtig økonomi; hun forsker business bæredygtighedsstrategier, med fokus på ressourceoptimering og innovation og har en stor interesse i cirkulær økonomi og i at fremme ansvarlig forbrugerisme. En anden af hendes interesser er menneskerettigheder, et emne hun har forsket grundigt i i forbindelse med hendes speciale.
  Helene Jeune brænder for at finde løsninger på en mere bæredygtig, verden igennem innovative produkter og ydelser, etisk produktion og, bæredygtig forbruger adfærd. Hun underviser og laver research inden, for CSR og bæredygtig kommunikation og har arbejdet med en række, opmærksomhedskampagner for flere NGO’ere blandt andre Care Danmark og, Fairtrade mærket., Helene har en overbygning i kommunikation og Internationale udviklingsstudier og har arbejdet med civilsamfundsprojekter i, Sydafrika,  hvor hun har opnået en solid forståelse for kulturel mangfoldighed og udviklings problematikker.
Emil Schuldt-Jensen er oversætter/researcher på Kina-relaterede forespørgsler. Han er bosat i Shanghai, og i gang med en bachelor i Business Chinese, er han i direkte kontakt med det lokale miljø, og har gennem nu fire år arbejdet på at opnå en dybere forståelse af kinesisk sprog og kultur, med særligt fokus på erhverv og tværkulturel kommunikation.
Emil har en baggrund i filosofi og en uddannelse som mellemleder fra Varde Kaserne.
 
Den stilbevidste designer Michael Mandrup har mere end 10 års erfaring indenfor grafisk og konceptuelt design for virksomheder såsom Sony Erichsson og Uffe Buckharts Style Counsel. Han stod også for den visuelle side af corporate design for FORA, som du finder beskrevet i Campbell Co’s cases. Hans designs er præget af en ren, skandinavisk æstetik.
Alexandre
Den eklektiske Alexandre Carney har tilbragt det meste af sit liv med at uddanne sig inden for forskellige områder og leve i forskellige lande verden over. Hans rigdom af erfaringer og indsigtsfulde natur giver ham en unik indsigt, som tekstforfatter og researcher. Han er schweizisk-amerikaner og bosat i NYC.
 
Tobias Christensen indsamler og behandler data med henblik på at etablere et faktuelt grundlag for strategiudviklingen. Programmer som Excel og SAS spiller en vigtig rolle i Tobias’ research. Han studerer erhvervsøkonomi på Copenhagen Business School og har endvidere arbejdet som freelance-konsulent for Økonomi-& Erhvervsministeriet, hvor han har bidraget til projekter for både OECD, EU, Region Syddanmark og mange andre.

Daniel Karpantschof er fremtidsforsker og konsulenten uden speciale: Med en bred vifte af erfaringer, lige fra udvikling af spillefilm, forretningsudvikling af startups i vækst og større internationale virksomheder, til arbejde i international politik, adskillige tænketanke og diverse regeringskommissioner. Daniel Karpantschof er tidligere medlem af Undervisningsministeriets Folkeskoleråd og Folkeskolen År 2000 Visionsgruppe, en række FN og UNESCO konferencer samt Instituttets for Fremtidsforsknings bestyrelse. I dag er han bosat i Washington, DC hvor han fortsætter sit arbejde som uafhængig konsulent indenfor scenarieudvikling, strategisk planlægning og forretningsudvikling.
 
Helene Venge har specialiseret sig i integreret forretningsudvikling. Hun har 15 års ledelseserfaring i Danmark og udlandet fra arbejde hos fimaer som Sony, Levi’s, Lego og Telenor, hvor hun bla. har været marketingchef, europæisk digital chef, global forretningsudviklingschef og marketingdirektør. Hun er mentor hos DJØF, ekstern underviser på Københavns Universitetet i strategisk branding, og sidder i en række advisory boards. Helene er cand.mag. fra Københavns Universitet (1994), og har herudover taget en række efteruddannelser.
     

Comments are closed.